onsdag 13 februari 2008

Härligt väder och klädparty

De senaste dagarna har det varit så underbart härligt väder. SÅ skönt att ta promenader ute i solskenet, man får nästan lite vårkänslor, fast att det är massor med snö ute. Igår när jag var ute upptäckte jag att de kört upp längdspår på åkern bakom vårat hus, så idag ska jag försöka åka ut en snabbis när Johan kommer hem från jobbet, det börjar ju bli ljusare ute nu!
Igår var jag på klädesparty Me&i hos Erika i föräldragruppen. Köpte en t-shirt och en body till Ted (på bilderna) Så mycket söta saker att välja på, men man har ju inte råd! Jag funderar på att ha ett eget klädparty till våren här hemma, då kan jag handla lite mer!
Nu ska jag börja göra lite egen mat till Ted istället för att bara ge barnmatsburkar hela tiden. Har varit ganska lat, men eftersom han börjat äta hela portioner på lunchen så måste jag nog vara lite ekonomisk. Idag ska jag mosa ihop potatis, ärter och majs och se vad han tycker om det!
Ted är jätteduktig att vända sig nu, gör det hela tiden! Han har även börjat att "stå" Inte själv men när vi håller honom. Han är så go så!
Min lilla buspojke sover nu för tillfället, så jag ska försöka få nånting gjort innan han vaknar igen.

1 kommentar:

Heiti Ernits sa...

Jag skulle vilja se läppen i den med husvagnarna på =)

Det hade "smakat fågel" det (!)