onsdag 12 mars 2008

Hallå hej!

Tiden bara rinner iväg, hinner inte med nånting, ännu mindre sitta vid datorn! Håller på att städa datarummet så jag får väl snabbt flika in med ett inlägg.
Ted växer o gror. Han kan sitta själv ganska bra men man får vara med, men han vill helst ligga ner o försöka ta sig någonstans, vilket oftast blir bakåt. Gåstolen är kul, och även hoppgungan vi fick låna av Åsa och Lizette, som förresten var här och hälsade på häromdagen! Jättetrevligt!
Äter gör min lillbubbe som en tok... frukost, lunch, middag o gröt, och bajsar därefter... delammar fortfarande, har inte lyckats vänja av honom på natten än, men det går bättre... Välling i flaska går inte än så länge, men jag trugar med pipmugg i hopp om att han ska börja ta flaska... snart struntar jag i det så får han vara en grötbebis istället...
Teds vagn har pajjat, typiskt! Ännu en utgift då såklart... ska försöka hittanån bra sittvagn eller sulky som inte kostar för mycket!
Jag har jobbat 2 dagar extra nu! Hur kul som helst, både att träffa jobbarkompisar, och att komma iväg och göra något annat!
Har satt Ted i kö till dagis nu, så förhoppningsvis kan jag börja jobba helt igen i höst!
Jahapp, snart är det påsk, och vår... sen sommar... ahhhhh va tiden går...
Puss o kram

Inga kommentarer: