söndag 16 december 2007

Årets sista 25-årskalas

En kort uppdatering..
I år har det firats mycket 25 åringar och igår firade vi Robert, antagligen sista 25-års kalaset man är på i år i alla fall. Mamma hade Ted så jag kunde vara med, ett tag i alla fall. Vi började med och bowla, vi tjejer var bäst såklart, Ida vann jordskredsseger. Sedan åt vi middag på skandic, riktigt gott men jag o Johan var båda riktigt kass i kaggen idag så nått lurt var det nog med maten. Ted var såklart skogstokig och skrek som få, så jag åkte hem vid 22-tiden, och då blev han ju lugn såklart. Ted är så gnällig och förbannad nu på kvällarna så vi är så matta! Idag myste vi och gjorde i ordning god mat när Ted somnat, och lagom till vi tänt ljus och precis skulle sätta tänderna i älgbiffen så satte Ted igång och var arg, och han är det fortfarande!! Nu på veckan som kommer blir det premiär för gröt till Ted, hoppas han gillar det!

1 kommentar:

Heiti Ernits sa...

Det hade jag också varit om jag inte fick en del av älgbiffen!
På dem Ted =)