måndag 14 april 2008

Vilken värld vi lever i

Först och främst är jag så ledsen över lilla Englas tragiska öde. Hur kan man göra något sådant mot en 10-åring? Jag kan inte skaka bort det. Helt otroligt att dessutom polisen slarvat bort tipset om Pernilla-mördaren, så han fick gå fri och begå ytterligare ett mord! Vad är det för värld vi lever i? Man kan ju undra. Skickar en tanke till de anhöriga.

I övrigt är jag förbannad över bilen som gått sönder igen. J-vla ford-j-vel!!!! Måste få avreagera mig! Vi har ju dessutom polon som har för stora däck och batteriet är urladdat på. Här sitter jag nu helt låst utan bil. Har ordnat skjuts med pappa till bvc imorgon för vi ska dit på 8-mån koll med Ted. Sen ringde jag även vårdcentralen idag för jag blir ju aldrig bra i lungorna, fick då såklart en tid på onsdag, hur ska jag ta mig dit då rå? Åhh...

För att inte bara skriva om tråkiga saker, så måste jag i alla fall berätta att Ted somnade av sig själv igår i sitt rum. Han gnällde lite och vi gick in några gånger, men den blev det tyst, och han sov hela natten. Skönt.

Idag ska jag dra ut min slöa, halvkrassliga och deppiga kropp ut på en promenad. Kommer ju aldrig bli bra igen om jag bara sitter inne och tycker synd om mig själv. Dessutom behöver ju Ted få luft med.

Over & Out

Inga kommentarer: