torsdag 17 april 2008

Att ta sig fram

Ja det är väl en konst att lära sig att ta sig fram. Speciellt om man heter Ted. Igår överaskade han både mamma och pappa med att skjuta och dra sig framåt, vilket inte har gått förut! Idag har han släpat sig fram över golvet för att nå saker, min lilla gullunge! Tänk va fort det går!
Nu börjar jag nästan hoppas på att det är en bestående trend att Ted sover på nätterna. Han har ju faktiskt gjort det i några veckor nu, och det har varit så skönt, och behövligt för mig med! Det enda knaset just nu är att han e lite skruttig i magen, hoppas det går över snart!

Idag gick vi till öppna förskolan. Vi har varit där en gång förut, och jag fattar inte varför vi inte börjat gå tidigare. Det är ju jätekul, trevligt att träffa folk, och jättemysiga lokalen. Det är ju inte heller helt fel att fikat bara kostar 5 kronor! Tog sällskap med Camilla och hennes lilla Alma dit. Carola kom också med Teds kusin Julia.

Har varit såååå lycklig idag över att solen äntligen behagat att lysa en hel dag. Jag tror jag är en sån person som påverkas nått fruktansvärt av vädret. Jag har varit riktigt deppig och nere och förhoppningsvis blir det lite bättre nu om det får vara fint några dagar.

Vi kanske ska få bilen lagad idag iaf, men nu är tvättmaskinen sönder också, eller ja den centrifugerar inte, så jag får hänga upp dyngsur tvätt! Morr, alltid ska det vara nått!
Nej nu så, har så himla ostädat nu så jag skäms, så det är väl dags att göra nånting åt det nu.
Tänkte lägga upp lite bilder men det funka inte så jag får ta det sen!

Puss och kram

Inga kommentarer: