måndag 14 januari 2008

Hurt Hurt Hurt

Åh jag e så hurtig så det skriker om det! Jag åker ju längdskidor som jag nämt tidigare, om vädret tillåter. Såååå skönt! Jag är ute och går med barnvagnen minst en halvtimme om dagen, och dessutom har jag nu börjat på friskis o svettis som har pass här ute i Enviken och i Svärdsjö. Gick på baspass igår och ska även gympa ikväll. Lite corny med alla "ligga på golvet o jucka som Susan Lanefeldt"- övningar tillsammans med 60-åringar, men who cares, man rör ju på sig! Åh det är så kul att vara igång, man känner sig så nöjd efteråt!!
Idag gick jag en promenad bort till Anna och drack kaffe. Vi kom fram till att vi ska ge bort en matlagningskurs i present till våra gubbar, för det behövs!! Annas Johan kan verkligen inte laga mat, han vet inte ens att det behövs mjöl för att göra pannkakor. Min Johan är ju ganska duktig, bara man säger åt honom vad han ska göra, men hans fantasi är väl sisådär. Därför ska vi skicka iväg dem på nån medelhavs eller italiensk matlagningskurs eller nått... kanske som alla hjärtans dags present! Haha, det kommer bli kul. På vägen hem från Anna kikade jag även in hos Carola o sa hej. Hemma igen gjorde jag fisk i foliepaket... åh va gott å så lätt. Mums.
Min lilla Teddy var lite gnällig i natt igen. Det går lite upp och ner och oftast hänger det på om han sover bra på dagen eller ej... Konstigt det där. Täppan i näsan på honom håller i sig på nätterna, jobbigt. Hoppas det går över snart.
Denna vecka händer mycket skoj! Imorgon har Hedins premiär på semlor (wohoo vilken grej) så Anna ska komma hit med ett gäng, smarrigt! På onsdag blir det träff med förädragruppen och sen tupperwere-party hos Maria (oh no suckar johan) På torsdag ska jag o tjejjorna ta med fika och åka till lugnet o bubbla.. ahh. Sen på lördag blir det fest o fira Peje som fyller 60 år, i stan. Fullspäckat schema med andra ord.
Nej nu orkar jag inte skriva mer, Ted sover på min ena arm så det tar lite tid att skriva med bara en hand! Kramar!

Inga kommentarer: