onsdag 30 januari 2008

Tröttis & Svettis

Åh jag är så trött nu så jag hinner bara med en liten snabbis! Ted sover så jag lär ju passa på och gå o lägga mig jag med.
Ja, jag hurtar på med träningen, men idag var det nog mer "tröttis" än "friskis" med svett. Var mest flamsig och oseriös kände jag, ska skärpa mig till nästa pass. Nu har det ju kommit snö ute med så jag ska åka mer längdskidor nån dag.
Ted är det som vanligt med. Allså ganska bråkig på nätterna, men annars så go och söt.
Var på ljusparty hos Jonnas mamma igår, och det är ju så skrattretande dyrt, men jag lära´ ju köpa nått ändå trots bannor av min karl. 259 spänn på rea (OBS REA) för 2 stora doftljus och 6 små. Hihi. Ja, jag vet, skrattretande.
Igår fick jag ångest över den där asteroiden som kanske slår ner på jorden 2036. En chans på 45000 dock, men det är ju inte helt uteslutet då. Satt o läste aftonbladet och fick lite nojja inför framtiden. För att dämpa min ångest så jag kunde sova läste jag Rik frisk o lycklig av Anna-Karin Elde (eller mest titta det är ju i huvudsak illustrationer)och fnissade mig till sömns.
Nu ska jag försöka fnissa mig till sömns igen, tror inte jag behöver nån bok, är så bedövande trött.
Puss och kram

Inga kommentarer: