måndag 22 oktober 2007

Fullt upp

Det känns inte som jag har tid med nånting mera. Man ska vara glad om man hinner duscha nån gång i veckan. Efter mycket slit fick jag ju tillslut iväg dopinbjudnignarna i alla fall. Fick göra allt i etapper, och de blev klara efter mycket om och men. Nu återstår ju bara själva dopet, men den ångesten pausar jag i nån vecka nu.
Ted är mycket bättre på att sova på kvällar o nätter nu, men trots att jag får mer sömn får jag istället allt mindre gjort på dagarna. På morgonen är han pigg som en mört o jätteglad. Sen alltefter som dagen går blir han mer och mer grinig, speciellt när han vägrar sova på dagen. Men det funkar bra att gå ut i alla fall, då sover han, men jag får ju inget gjort hemma då förståss. Äh, det får se ut som det vill, jag lägger ner...
Helgen passerade fort, Johan har fortsatt med renoveringen uppe, och jag ja.. är ju med Ted ja.. Igår hade vi rensa i trädgården dag. Ted låg i vagnen o sov i flera timmar medans jag och Johan krattade löv och klippte häckar o buskar. Riktigt skönt att få vara ute och jobba lite!
Idag ska vi åka in til stan. Jag måste fixa en ny dosa till internetbanken, den har jag lyckats ha sönder. Måste köpa lite födelsedagspresenter också. Både Lillen och Elliot sak ha kalas. Mamma ska passa Ted på lördag för då ska Johan och jag gå på Lillens 25-års kalas. Jag ska vara nykter ifall att jag måste åka hem, man vet ju inte första gången. Men va gör det, jag ska med på krogen i alla fall o räkna med att jag ska skaka rumpan av mig!! Haha gu va roligt att få komma ut!! Hihi.

Inga kommentarer: