måndag 8 oktober 2007

Hjälp nu är jag trött!


Ska bara snabbt flika in med ett inlägg medans Teddy sover, vilket inte är så länge, eller ofta för den delen! Mamma var så gullig, trots sjukskrivning, och kom hit o sällskapade med mig lite idag. Vi åt lite gulaschsoppa o myste, sen passade mamma Ted ett tag så jag fick sova en timme i alla fall. I natt har det varit jättejobbigt. Ted ville äta hela tiden och inte sova någonting. Han känner väl på sig att pappa är borta så han blir gnällig. Jag var helt förstörd i morse, ögonen sved och var alldeles igensvullna för jag var så trött. Snyggare har man då varit om man säger så... Men nu känns det lite bättre när jag fått sova en stund på eftermiddagen. Oftast är ju såklart jag som piggast när Ted sover. Typiskt, annars hade jag ju kunnat sova då, men jag har så svårt att somna på beställning. Imorgon ska jag på efterkontroll på Mvc, hoppas mamma kan passa Ted då med så jag kan vara där i lugn och ro.
Jag mår nog bättre än vad de här personerna gör i alla fall!
Over n out /ida

Inga kommentarer: